搜尋此網誌

2010年5月31日 星期一

伴娘 & 姊妹裙

做左資料搜集咁耐
又行過咁多次百利
始終都要落實係邊一間度造姊妹裙架o勒
了結多件事嘛
之前聽Jenny講
,話Joy Marry (CI姊妹裙公司) d質料比較好
所以都又再去睇下
但表妹同姑仔都睇唔岩心水
之後去新開o既MES bridal
都係睇唔岩
最後就去我之前都提過o既POP Corners 

一去到發現都有幾多款式
有幾個款我自己都幾鐘意
我仲揀左一件我最鐘意o既款叫表妹試
唔試由自何,一試表妹就愛上啦
其他都唔話唔洗再試喎


其實呢間唔算係度身訂造架
我地先揀款,再試岩Size後
佢地會訂造一件新o既返黎
大約3個星期可以取貨
如果之後要fit身,可以 + HK$60改
其實到時拎出去改可能都唔洗呢個價錢
但表妹著呢件岩岩好,如果佢身型冇變應該冇乜問題


* 呢件裙前面好似袋果D紗到時唔係咁樣架,個sales話之前間廠造得唔好,應該會貼服d架


最終我落訂confirm買走3件
留返一件比細妹同埋細表妹自己去揀
店舖資料 ^^
大家上去前最好比個電話佢地
因為佢地有時會出左去幫人化粧
打個電話就唔怕摸門釘



姑仔係上面間舖頭都係揀唔到心水
最後就同佢去左2/F呢間

度身訂造一條裙
條裙個色同埋質料都好特別架
不過我冇影到相
呢條裙貴少少,訂造連一次fitting HK$340


沒有留言:

張貼留言