搜尋此網誌

2010年5月12日 星期三

3v靚相大放送 - 華僑城 - 婚紗篇

到左成輯婚紗照o既重頭..........華僑城
呢日真係天朗氣清,藍天白雲靚到痺
而且呢一個造型亦都係我6個造型裡面我最愛o既一個
所以呢篇我會公諸同好 XDDDDDDD

兩張漏網之魚相
其實好靚,又係唔知點解我冇揀到入相簿






其實不斷翻睇D相
發現D pose好似黎黎去去都咁上下
唔係拖手對望就係回眸一笑咁
有d後悔自己唔擺下其他pose












其實華僑城小木教堂影出黎效果都幾好
但呢兩張我又係冇揀到喎






最愛moody單人照


其他相就私友化左,想睇埋就留msg比我啦 ^^

沒有留言:

張貼留言