搜尋此網誌

2010年11月13日 星期六

Honeymoon 遊記 - Day 10 (Part I) - London

Day 9 (Part I) - London住宿: Howard Winchester Hotel
景點:  Arsenal Emirates Stadium 阿仙奴球會 - 阿聯酋 航空球場


酒店雖小,但包o既早餐都唔錯
一早落黎已經坐滿晒不同o既旅客
仲遇到香港人添 ^^
唔知點解每朝起身硬係眼腫腫咁 >.<



食完早餐終於開始我地英超之旅啦
第一站係Arsenal 阿仙奴
搭underground去到Arsenal Station
一出閘就見到指示啦



HAHA....大家睇下我地踩場o既味道幾濃
夠膽係人地地頭搞事呀



我一早預訂左十點鐘o既Stadium Tour
早到左就入去mega store睇下野
其實有好多產品都好靚架
可惜....我地唔會買囉



影左一陣相後就跟指示行過一條橋
過左橋就見到球場啦


繼續發揮曳仔本色 XDDDD


呢度就係tour o既集合處
入口放左雲加o既銅像添



入到去我地好乖架
細心咁聽tour guide o既介紹
有關於球會o既成立、歷史...等等
新球場的確好靚好大
可以容納6萬多o既球迷睇波 (但都未及曼聯o既奧脫福球場)



一路行一路聽講解,就一路影相
大家睇下...呢個就係時間囊o勒
25/10/2004封上架,唔知幾多年後佢地會打開呢



老公話呢張相好經典呀


出球場啦
hehe...呢個通道好多球星行過架



之後就去球員更衣室參觀
大家睇下我地....搞晒講攻略咁....懶醒呀
其實係阿仙奴都有喜愛o既球星o既



然後就去左佢地o既press conference room 參觀
等我地都可以感受下坐係台前比人訪問o既滋味



最後就係去press office
原來係press conference room旁就係一個比傳媒工作o既地方
等佢地可以快速地將收到o既消息交返公司
呢度設備真係幾完善


我搵到佢地支炮呀 XDDDDDDDD


tour係包埋行musuem架
裡面有不少獎杯同埋歷史
仲有好多歷年經典片段比大家重溫添



咪講笑,黎到阿仙奴都影咁多相
去到奧脫福.......hehe.....
又玩完一個景點啦


6 則留言:

  1. 醜八怪的月芽兒2010年11月14日 凌晨1:19

    嘩哈哈!你老公同你好配合個踩場表情hehe!!夫妻同心bor!!
    [版主回覆11/15/2010 14:08:00]wahahahaha...我地擺明去搞事啦

    回覆刪除
  2. 我想知點解會有個時間囊既??
    [版主回覆11/15/2010 14:09:00]裡面放左好多野架, 例如對球員有紀念價值o既, 甚至乎好似頭髮都有.... 等若干年之後打開架

    回覆刪除
  3. hello~ 梁太~
    還記得我嗎?
    我係3V 睇左排版啦~~ d 相佢地幫我執番好 (之前睇完相, 錯漏百出, 都幾擔心)~ 排得幾靚~ (haha, 我地要求唔高架, 見得人就ok).
    點知番黎睇真d, 我有件衫影到扣針, 我睇相睇漏左, 無叫佢地執, 佢地就無執到...而家都落晒相簿lo~(後悔痛心中..可惜!)不過, d人睇相都係把無點放係新娘子到ge~~ 佢地應該睇唔到~ haha.....
    整體都滿意的.
    [版主回覆11/15/2010 14:11:00]hi~~當然記得 我同你一樣...我要求都唔高架, 仲好唔細心添 我都有執漏野架....(條裙有幾點污點 >.<) 不過我唔講, 其實都冇心留意到 所以唔洗太過擔心, d人睇相都係揭揭揭咁睇 唔會好仔細 影pre-wedding, 最重要係開心呀, 你影得滿意我都戥你開心 ^^

    回覆刪除
  4. Hello!你好呀~見到你個BLOG去旅行D相好開心呀!!我明白係你辛苦plan出黎既成果....haha
    我12月會去倫敦, 瑞士同意大利, 瑞士我唔係太熟, 有D野想請教下你....
    如果上12月28號度上少女峰,又未訂酒店,  呢個package抵唔抵:
    This package contains following:

    1 overnight stay for 2 persons in a doubleroom, Hotel City Oberland, Interlaken
    1 railway ticket Interlaken Ost - Jungfraujoch, return, 2nd class
    1 Bahnticket Interlaken Ost - Jungfraujoch, retour, 2.Kl.




    Daily price
    CHF198.00
    [版主回覆11/15/2010 14:16:00]呢個package幾多錢? 係咪CHF198一個人? 同埋你去swiss會唔會買swiss pass?? 因為我果時有買到swiss pass, 基本上除左上山果一程車係要另外買之外 (持有swiss pass有75折, 折實CHF124) 其他車程都已經包左, 所以如果有swiss pass, 第二個item會唔會多左呢? 我係interlaken果時住hostel, private room CHF106一晚, 房間望到少女峰, 所以你可以計一計條數, 睇下個package抵唔抵

    回覆刪除
  5. 踩場咁串??
    [版主回覆11/15/2010 22:22:00]hahaha.....純粹戲劇效果

    回覆刪除
  6. HIHI!!想問一下你去參觀阿仙奴球場點BOOK架?因為我打算1 月尾去,THX
    [版主回覆12/28/2012 11:14:15]http://www.arsenal.com/emirates/emirates-stadium-tours
    呢度 ^^
    睇清楚有冇賽事喎, 有賽事冇得去tour

    回覆刪除