搜尋此網誌

2010年11月8日 星期一

Honeymoon 遊記 - Day 9 - London

Day 9 - London住宿: Howard Winchester Hotel
景點:  Her Majesty's Theatre / Convent Garden / China Town (唐人街)


呢日要轉酒店
我地專登訓晏少少先去食早餐
然後執好行李搬
黎緊兩晚會住係King's Cross車站附近
可以方便黎緊o係行程
呢晚酒店係連埋地庫有四層
我地住一樓....要老公搬行李上去...辛苦晒



King's Cross車站好大好靚


搞掂晒d野後就去睇歌劇啦
yeah~~yeah~~yeah~~~
期待以久o既"The Phantom of the Opera"



為左唔想白行,我當然係香港買定飛啦
盛惠64磅



原先我地係買Balcony位架,去到拎飛時發現upgrade左我地
轉左去Grand Circle....good ^^
haha...帶埋kitty去睇



第一次睇歌劇
感覺真係好震撼
d演員好利害,而且d舞台效果做得好好
兩個半小時話咁快就過
睇完後好想睇埋第二集..."Loves Never Die"
可惜我早已經將行程排得滿滿
冇可能再抽時間黎睇啦
唯有下次黎o既時候再睇過


以後又到周圍行時間


搭underground去 Convent Garden 逛逛
一去到又見到Apple Store啦
其實係歐洲周圍都見到架
我地成日都走入去"借"用Wifi.......wahahahahaha



Convent Garden有好多人係度聚集
亦都有好多表演者係度表演
周圍都有好多精品賣
吸引我入左好多間舖頭度睇睇睇



仲同老公買左個雞批做下午茶
一路行一路食添



London Transport Musuem 就係Convent Garded裡面
不過我地興趣不大
所以只係去左旁邊o既店舖參觀



之後又去左Piccadilly Circus搵食




經過信不信由你館
但我之前係泰國去過,所以又係過門不入呀...wahahaha



Piccadilly Circus o既特色 ^^


亂行亂闖下走到去唐人街喎
本來有諗過食中餐
但......硬係形住唔多好食



最後我地去返第一晚果間餐廳.........."The Stockpot" encore
果然不負我地所望
又食一餐平靚正晚餐啦



咁又一日啦,下回再續

5 則留言:

  1. 睇住你啲相,令我好懷念係London既日子呀!
    [版主回覆11/10/2010 12:04:00]一路寫遊記, 一路好想返去london

    回覆刪除
  2. oh....phantom 我係香港都有睇過 唔知英國果個會唔會正好多呢 尤其是佢跌個大吊燈落嚟果下
    [版主回覆11/12/2010 10:08:00]我冇係香港睇過, 冇得比較...

    回覆刪除
  3. 我同你相反....係london食咗3餐唐人餐...好好味ga!
    [版主回覆11/12/2010 10:08:00]成日形住係外國食唐餐唔好食囉...haha

    回覆刪除
  4. 請問Her Majesty's Theatre 有無dress code? casual wear 可以了?
    [版主回覆09/26/2011 17:44:58]應該冇, 我都係著牛記去, 但有d劇院普通場冇, 但正場會有dress code, 你可以check下

    回覆刪除