搜尋此網誌

2010年11月4日 星期四

Honeymoon 遊記 - Day 8 (Part II) - London

Day 8 (Part II) - London住宿: Travelodge - London City Road景點:  National Maritime Musuem (國家海事博物館) / Royal Observatory Greenwich (格林威治皇家天文台)

食飽又繼續行啦
經過呢間好靚o既糖果店
立即入去睇下有咩好買 ^^



之後又再跟住人群方向行
10分鐘唔洗就行到號稱是全球最大o既國家海事博物館啦
一入到館就聽到海濤o既聲音




然後經過The Queen House去格林威治皇家天文台
天文台座落係山上,我地需要經過一大片美麗o既草地
再行樓梯上去
草地上有好多白鴿同埋松鼠呀~~
好開心...第一次見到野生松鼠...好可愛呀




位於天文台中庭庭院o既子午線
被確定為全球的時間和經度計量的標准參考子午線
亦都稱為本初子午線,即係零度經線
點都係企係度影返幾張相o既



我搵到香港o既經緯度呀


黎到除左去子午線留影後
我地仲去左展館內參觀
裡面有好多野睇架,感覺就好似去左香港o既科學館咁 ^^


搭返DLR出去
就去係英國有百年歷史o既Harrods行街
又幫朋友仔係度買到野啦
行完再轉去Oxford Street o既Selfridges
終於買到野送比99啦
但我繼續一無所獲呀 >0<



呢晚我地去左位於Piccadilly Circus o既Friday
食過美式晚餐呀



飯後行街時見到有間餅店o既蛋糕好靚
好鐘意呢兩款cake呀
要黎做Wedding Cake都唔錯喎



咁又完成一日豐富o既行程啦

2 則留言:

  1. 小松鼠好可愛 !!!!  ^=^
    [版主回覆11/04/2010 15:23:00]係呀, 好可愛, 但係老公叫我唔好行埋去同佢地玩喎
    佢話野生松鼠會攻擊人架

    回覆刪除
  2. 有少少似拍攝 feel 呀
    [版主回覆11/04/2010 22:12:00]係?!?!

    回覆刪除