搜尋此網誌

2010年11月3日 星期三

Honeymoon 遊記 - Day 8 (Part I) - London

Day 8 (Part I) - London住宿: Travelodge - London City Road景點:  The British Musuem (大英博物館)

又到另一日啦
呢日繼續落微微雨
我地先去酒店附近o既Tesco Supermarket同埋Starbucks買早餐



跟住又開始緊湊o既行程啦
第一站............yeah yeah yeah.....期待的大英博物館



我地由最頂一層一路行落黎
睇左好多不同o既展館
影左太多太多相啦,只可能揀少許post比大家睇
中國展館裡面收藏左好多文物
雖然比我想像中少
但我知大部份o既展品都係英國早期係中國搶返黎架
我最鐘意的始終係埃及o既文物
全部都比我好神秘o既感覺



一路行我發現左一樣野
就係周圍好多人係度寫生
佢地坐係d文物面前好專心咁畫架



另外仲有好多小朋友由老師帶領黎到學習
佢地除左會畫文物外,仲會寫低老師o既講解
我覺得呢d互動o既學習方式真係好 ^^



其實要完全行晒整個博物館我知起碼要用2日時間
時間唔許何下
我地都行左3個鐘
然後就搭DLR出發去Geenwich啦
唔洗講,佢地第一件事當然係醫肚啦
我地去左間西班牙pub食晏
我終於都食英國出名o既Fish & Chips 啦....哈哈



(續)

2 則留言:

  1. 終於都去到 "大拎博物館" 喇.....
    [版主回覆11/04/2010 15:09:00]hahahaha...呢個名好正呀

    回覆刪除
  2. 係呀.....係當地導遊講架
    [版主回覆11/04/2010 22:11:00]hahaha

    回覆刪除