搜尋此網誌

2010年10月29日 星期五

Honeymoon 遊記 - Day 7 - London

Day 7 - London住宿: Travelodge - London City Road景點:  London Bridge (倫敦橋) / Tower Bridge (倫敦塔橋) / Oxford Circus / Big Ben (大笨鐘) / London Eye (倫敦眼)

終於離開巴黎啦
原本對呢個地方冇乜特別期望
所以只安排留係度兩日
但黎到都覺得有d地方都好值得去 (但唔夠時間參觀得耐少少)
係香港已經訂好左Eurostar o既車飛 
(其實我都早個幾月定架o勒,都要153磅兩位,可能我揀o既時間peak d啦)
我地依指示早半個鐘去辦理check-in手續
全程車程約2個多小時
但由於法國同英國有1小時時差
所以睇時間的話,好似只係用左個幾鐘
真係好快



不過架車外面睇好舊囉 >0<


去到King Cross St Pancras Station
一行出月台就見到賣電話卡o既counter
立即買返張卡黎用
好抵用架
,打返香港都係4便士1分鐘
仲有100個free SMS同埋free隨時上網 (唔記得每日有幾多MB)
我買左兩張5磅o既sim card
初初諗住一人一張啦
點知突然醒起iphone4 要用細card
而且佢地係冇細card提供,所以兩張card都比我用晒
好開心,終於可以好似係香港咁
隨時update facebook啦....hahaha (正宗香港人呀 XDDD)



然後去Information Centre度買2張Oyster Card
呢張card其實同香港o既八達通一樣
搭大部份公共交通工具都可以用
而且好處係,我只要每日搭夠Travelcard 1 Day o既價錢後
佢就唔會再扣我錢,即係話每日搭大約4程車後
其餘果d都唔洗再扣錢 (不過要留意,有分Zone架,不過大部份倫敦景點都係Zone 1-2)



之後搭underground去酒店check-in
呢兩晚住o既酒店,係HK Discuss o既 C hing介紹架
我早個半月訂,比我訂到兩晚都係60磅,超值到暈 @@
但check-in時間比較遲......3點,所以我加10磅早少少check-in
計埋都係70磅兩晚,都仲係超超超級抵
房間好大同埋好整潔,c hing們果然冇介紹錯呀 ^^
settle down就係酒店樓下o既巴士站等車
去第一個景點........London Bridge



呢條就係London Bridge o勒


影左幾張相後就去醫肚
不好多人係度下午茶呀,我地就食lunch
好豐富 ^^



食完就繼續向前行,向Tower Bridge進發
呢日一直落住毛毛雨,真係有少少凍呀 ~.~"
其實好多人都會將London Bridge 同 Tower Bridge撈亂
實情London Bridge 係唔會 falling down架
而Tower Bridge o既橋面就會每日會定時向兩邊開啟
就算無大船行過都會開

離遠影返張先



我地冇入到塔橋裡面參觀呀~~睇完就走lu
之後去Oxford Circus行街
呢度好多人,好多店舖架
出名o既Topshop同埋H&M都好大間
老公仲睇中左對Clarks添
黎英國真係要買返一對呀,之前我係香港買左對黑色皮鞋比老公結婚果日著
香港買要港幣2千蚊,呢度只係賣80磅咋 (既係1千蚊都唔洗)
見到真係O晒咀
所以唯有買返對溝貨,溝平D XDDDDDDDDDDD



入夜後,我地就諗住去參觀London Eye
坐下幸福摩天輪啦
真係好大好靚呀 *0*



途經大笨鐘
當然要影下夜晚o既大笨鐘先啦



之後就去買票上London Eye o勒
其實都幾貴,每人17磅 (連4D experience)
夾埋即係上一上去要成4百蚊港幣架
不過都抵o既
因為係London Eye上面睇到o既夜景
真係超級靚
一個廂大約坐8個人左右啦,都好寬敞架



不過由於佢地收左我地個腳架,所以一影人就鬆郁懞咁


大約半個鐘就玩完個摩天輪啦
搭車去搵食lu



我地呢晚決定去Leicester Square搵食
呢度有好多不同o既歌劇院同埋食肆
係倫敦青年好鐘意蒲o既地方



我地去左旅遊書介紹o既"The Stockpot" 食晚飯
嘩...黎歐洲咁多日,第一次食一餐晚餐咁平架
兩個人有湯有主菜有野飲
都只不過係14磅咋
而且味道都唔錯添



完成倫敦第一日o既旅程
除左唔鐘意佢keep住落雨外,每一樣我都好鐘意


4 則留言:

  1. 景點好靚呀..我都要參考吓你D行程先...
    [版主回覆11/01/2010 15:09:00]我好鐘意英國呀 你去果時都記得影多d相呀

    回覆刪除
  2. 多謝你嚟探訪我嘅BLOG呀!我上年去HONEYMOON本來都想坐吓LONGON EYE,可惜時間關係,條隊又長,都係返去公園坐吓重休閒呢!而家睇返你啲相補數吧!夜景重好靚呀!
    [版主回覆11/01/2010 15:14:00]我好夜先去到呀, 差唔多9點, 所以唔洗排隊, 又唔洗買fast pass, 雖然係貴左少少, 但我覺得好值得 ^^

    回覆刪除
  3. 我都打算book 你呢間呀,而家最discount 係19pounds 一晚呀, 想問你交通方便嗎
    [版主回覆04/12/2011 21:24:00]以咁o既價錢黎講, 其實都算方便架o勒, 我住呢間行出去就有bus stop, 去underground大約8分鐘

    回覆刪除
  4. Hi may i ask which hotel you booked and where you nooked it? Since i will go in early aug, tks.

    回覆刪除