搜尋此網誌

2010年10月15日 星期五

Honeymoon 遊記 - Day 3 (Part II) - Interlaken (因特拉根)

Day 3 (Part II) - Interlaken住宿: Backpackers Villa Sonnenhof, Interlaken
景點:  黃金列車 (Golden Pass Panoramic) 沿途風景 /因特拉根市內 (Interlaken City)  


終於搭上期待o既黃金列車啦
Swiss Pass已經包埋搭呢架列車,但規定要訂位
我太過守規矩啦,早早係HK網上預訂座位 (要CHF10架)
上到車先發現其他人都係隨便坐
冇特別預訂座位

大家可以去佢地o既網站查定航班時間或者預訂座位
如果大家坐頭等車卡
列車車底係玻璃黎架,好靚
Golden Pass Line: http://www.goldenpass.ch/goldenpass_panoramic_montreux_zweisimmen_en#

開車前有個少少插曲

我地搭果一架車,應該準時12:55pm由琉森火車站開出

當列車埋站時我地就馬上將行李搬上去

由於距離開車時間仲有大約15分鐘

所以老公就落車,係車外幫我影相

佢返上黎後,我又諗住咁做啦

點知列車門突然開唔到,然後列車開出左

我仲見到月台上有好多乘客O晒咀咁未上車

果一刻心諗好彩我慢左一步o者

如果唔係咪上唔返架車

但睇一睇錶,應該未到出發時間架喎

所以都好奇怪

但都好慶幸我地冇分開到

後尾有列車職員行過,一問之下先知原來呢班車遲左埋站

要入一入站頭check車,叫我地放心

咁我地就係列車內食下野影下相啦



睇下我.....伸晒個頭出列車影相添 XDDD


當列車再次埋月台等其他乘客上車後
就正式開始觀光旅程

火車路線圖


沿途風光如畫

大家睇下我.....扮晒寫意

有時去到中途站會停5-10分鐘
我地又係度影影影
真係好開心


掛住影,話咁快就到達因特拉根東站啦

準備離開車站先發現漏低左個相機袋
老公立即跑返轉頭去拎
我太輪盡了
今次蠢豬左,唔記得check有咩巴士過到去酒店
但有print到地圖出黎
所以就跟地圖行過去,嘩......都用左我地15分鐘架
見到少女峰即係差唔多到達啦


黎緊兩晚都會住係呢度

其實呢間係一間Hostel,幾出名架,好多人推介

我就訂左Jungfrau Twin Room

房間裡面雖然有兩張碌架床,但只係得我地兩個人入住架咋

有私人洗手間同埋露台,最最最重要係由露台望出去

係可以見到非常之靚o既少女峰

由於訂房時提及過我黎honeymoon
入到房仲發現職員留比我地o既message添
送左支小香檳比我地,而且房間仲放左不同o既心型裝飾同cushion添
好sweet呀


由房間影出去o既景色

放好野就出去行街啦
本來想去鐘乳洞參觀架,不過唔夠時間過去
咁我地只好係因特拉根市周圍逛
其實因特拉根係一個好細o既地方
好快我地都行左一大半啦
周圍都係餐廳,酒店,手信精品店....等等
估唔到o既係呢度竟然有賭場添


(續)

4 則留言:

  1. 沿途既風景就係好正,好想快啲可以再去旅行啊。
    [版主回覆10/18/2010 16:00:00]我都係呀, 唔知短期內仲有冇機會去呢

    回覆刪除
  2. 係呀!我都好出奇啲到有賭場,重有好多內地同胞係度購物影大合照呢!
    [版主回覆11/01/2010 15:04:00]估唔到瑞士好多同胞架, 入到錶行差唔多全部都係

    回覆刪除
  3. 好籃天白雲呀...我去個陣都唔見呀....日日都陰天....仲落雨!
    [版主回覆11/12/2010 11:23:00]係呀, 好開心, 我地去咁多日都好好天, 走果日就落雨啦

    回覆刪除
  4. 嘩!D風景真係好靚呀。好羨慕呀
    [版主回覆11/15/2010 14:24:00]真係好靚呀 ^^ 唔洗羨慕, 大阪都好靚架

    回覆刪除