搜尋此網誌

2010年10月15日 星期五

Honeymoon 遊記 - Day 3 (Part III) - Interlaken

Day 3 (Part III) - Interlaken住宿: Backpackers Villa Sonnenhof, Interlaken
景點:  因特拉根市內 (Interlaken City) 

原來一篇blog只可以post 20張相,所以要打part III啦
之後我地係西站見到有幾架馬車停泊左係度

老公話未搭過,所以提議係度搭一次
都好.....我都只係騎過馬咋,真係冇搭過馬車 ^^
盛惠CHF40


沿途當然唔會放過繼續謀殺memory o既機會啦

我地都好享受呢一程車
大約45分鐘就完成我地o既馬車遊
咁我地就繼續用我地雙腳去行埋其他地方o勒
周圍地方都好靚好乾淨
真係令人好舒適呀





原先鎖定左一間餐廳
諗住係果度食晚餐架,但可惜去到時滿座
我地唯有搵第二間啦
都唔錯bor


飯後漫步行返去Hostel
由於將近中秋,瑞士o既月亮都好圓好靚
嗯....外國o既月亮係咪特別圓同特別靚呢?!?!?!?!?!?
我諗都係睇下你同邊一個去睇架啫
返到Hostel,我地就一齊落大堂上網
拎埋佢地送o既香檳慢慢嘆
差唔多十一點先捨得返上房休息
不過其實呢晚都要早少少訓,因為第二朝要上少女峰啦


2 則留言:

  1. 坐馬車.....好童話故事呀!! 嘻.....仲要坐白馬....仲童話呀!!
    [版主回覆10/18/2010 16:01:00]我地專登揀白馬架
    真係好童話FEEL

    回覆刪除
  2. 原來坐馬車無我想像中咁貴噃,係東歐都成日見到架,不過我地跟團跟本無咁遊閒坐馬車啊!
    [版主回覆10/18/2010 16:02:00]我估係東歐坐會再平少少, 坐馬車真係好正, 沿途D途人不停同我地揮手, 搞到我地真係好似公主王子出巡咁....哈哈

    回覆刪除