搜尋此網誌

2010年11月26日 星期五

Honeymoon 遊記 - Day 11 (Part I) - Manchester

Day 11 (Part I) - Manchester
住宿: Brooklands Lodge Guest House

景點:  Manchester United FC

朝聖之旅,蓄勢待發
一早食飽早餐又搬晒d行李出發
呢日天氣非常之好
就好似知道我地今日去朝聖咁
終於比返日好天氣我



Online訂左Virgin Train o既車票
只要print eticket就可以啦
好抵好抵,11磅一位咋
由Euston去到Manchester大約2個鐘左右




係車站度買左個好美味o既cake做小食


傾下計聽下歌
話咁快就到Manchester啦
唔洗講,當然去放低沉重o既行裝先啦
係車站搭輕鐵去Brooksland站


再由Brooksland站行8分鐘左右就到guest house啦
呢間guest house係由hk discuss o既 ching 介紹架
果然不錯






之後當然係出發去聖地啦
大頭蝦又再漏低野啦
我竟然行到中途先醒起唔記得拎老公張membership card喎
又折返去拎
去到Old Trafford站,有個好好o既老婆婆主動話幫我地影合照





一路行一路行


見到啦


去到時間岩岩好,仲有十分鐘就到Stadium Tour開始時間


沿途見到咩都影一餐


呢條友仔比我更加努力
大相機影,iphone又要影



呢個鐘就係紀錄住慕尼黑空難當日o既時間


送雲達沙一個good = =b


出到發夢都想黎o既球場啦...好靚好靚
奧脫福球場可以容納76,000
暫時係全英超容納最多球迷o既球場
我問過tour guide,佢地o既草皮係唔會成日起架
呢家呢幅,無記錯好似用左8年了



場外o既賭波資訊


然後就參選球員更衣室
唔洗擔心,係無臭汗味o既,我地件件衫都有影架



老公最愛o既朗尼呀 ^^


到達球員通道啦
由於呢日有一班小學生同埋我地一齊參觀
所以大家好熱鬧咁排好隊等出場
出場前,我地見到有個小朋友不停咁做掌上壓
初頭唔知佢咩事,後來先睇到佢原來係度親吻緊球員企過o既地下囉 @@



費爵爺同其他球員都經常會坐係呢度架


好like呢張相 ^^


估唔到好快就完成個Stadium Tour
個人認為比阿仙奴果個短,同埋冇咁多地方睇
但...有機會黎到,已經好開心啦
之後就去museum再影過


(續)

1 則留言:

  1. 好耐無返黎你個Blog, 見到你去完奧脫福好正呀~ 我都一樣去完奧脫福返黎啦 你果日去睇果場0-0呀, 我係屋企睇果陣都記得你會去睇 我都有寫遊記呀, 而家岩岩寫到去曼市啦~ 我原本都係諗住book Brooklands Lodge架, Steve話可以賣佢張飛俾我地去睇波, 但係最後覺得交通無咁方便, 同埋自己搵到靚D座位嘅飛, 所以無去佢度
    [版主回覆02/21/2011 21:44:00]你係奧脫福睇開心過我啦, 我睇Sunderland vs Manutd都係0-0咋..haha
    brooklands lodge真係好正, 雖然要搭多幾個站, 但我覺得都值得去呀, 但我見你住果間酒店都好正bor~~~等我有時間都煲下你d遊記先 ^^

    回覆刪除